Her er du: Forsiden

Vent venligst...

Nyhedsbrev

Tilmeld dig for at modtage specialtilbud og nyheder via email.

Kundeservice & Hotline

På hverdage mellem kl. 09:00 og 17:00.

på mail: info@stelling.dk

Tlf. (+45)33339697

 

Bestilling:

Når du vil bestille en varer klikker du på den vare du ønsker og derefter på "Køb" Din kurv opdateres øverst til højre på siden, og den holdes hele tiden opdateret med din samlede bestilling. Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, klikker du på "Gå til kassen" hvorefter du får en oversigt over din bestilling. Her kan du slette eller tilføje dine antal af vare ved at klikke på opdater/slet ikonerne i højre side. Nu skal du klikke på knappen "Godkend" for at udfylde dine adresseoplysninger, telefon og e-mail og evt. alternativ leveringsadresse.

Du vælger dernæst betalingsform nederst på siden. Nu kan du gennemgå din ordre og trykke på knappen "Næste", hvorefter du bliver sendt over til DIBS betalingssystemet. Her taster du dine kortoplysninger og trykker godkend. PBS pålægger kortholderen et mindre betalingsgebyr for transaktionen.

Bemærk at der tages forbehold for forandringer af specifikationer, leveringsvanskeligheder, udsolgte varer, force majeure, prisændringer, afgiftsændringer samt evt. trykfejl m.m.

 

Leveringstidspunkt:

Levering af varer fra Stelling A/S anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med post inden for 3 hverdage fra bestilling. Leveringstid efter postvæsenets standarder. Vi sender en ordre- og leveringsbekræftelse til bestillers e-mail med angivelse af forventet leveringstidspunkt.

 

Reklamationsret:

Vi pakker og afsender din ordre så hurtigt som muligt det er vigtigt for os, at du bliver tilfreds med de varer, du modtager. Derfor ANBEFALES DET PÅ DET KRAFTIGSTE, at du undersøger dine varer for fejl og mangler, før ibrugtagning, det vil sige at emballagen ikke er brudt, og at produktet ikke har været anvendt. Du har, efter købeloven, reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklama­tionen for værende rettidig, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du kontakte Kundeservice. De vil sørge for, at din reklamation bliver rettet uden omkostninger for dig.

 

Fortrydelsesret:

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den. Fortrydelsesretten træder i kræft når kunden modtager varen. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du har brugt varen, så det er helt åbenbart at varens salgsværdi er formindsket. Du betaler selv for fragten, når du returnerer varen i væsentlig samme stand og mængde, senest 14 dage efter Stelling A/S har afsendt varen. Du kan returnere varen til os ved at nægte at modtage varen når den leveres. Købet kan fortrydes ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at returnere varen til os på følgende adresse: Store Kirkestrædet 1, DK-1073 København K.

Tilbagebetaling sker hurtigst muligt, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret at den lever op til betingelserne for din fortrydelsesret. Der ydes INGEN fortrydelsesret på varer, der fremstilles eller tilpasses efter kundens individuelle behov. Man giver accept til at påbegynde tilpasningen ved godkendelse af købet.

Den fragt du har betalt, da du modtog varen, refunderes sammen med varens pris. Du kan ikke sende varen tilbage til Stelling pr. efterkrav, og du betaler selv returfragten.

 

Bytteret:

Produkter, der er brugt, kan IKKE byttes såfremt der IKKE er fejl på produktet (se reklamationsret). Ved ombytning af en vare skal du kontakte Kundeservice inden 14 dage. Du betaler selv porto frem til Stelling og tilbage til dig selv. Forsendelsen tillægges derfor 49,- til dækning af porto. Bytteretten ydes i 14 dage fra afsendelsestidspunktet.

Copyright © 2017 Stelling Office